Pełnomocnik do spraw praw pacjenta

Pełnomocnik do spraw praw pacjenta

Rzecznik praw pacjenta

Zgodnie z zapisem Ustawy o  prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta w celu ochrony praw pacjenta ustanowiono Rzecznika Praw Pacjenta, który jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określonych w niniejszej ustawie oraz w przepisach odrębnych.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, 

adres: Młynarska 46 Warszawa 01-171
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bezpłatna infolinia:
0-800-190-590 (pn. – pt. w godz. 9.00 – 21.00) 

Sekretariat:
tel.:(22)532-82-50
fax.:(22)532-82-30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym każdy pacjent lub jego rodzina może skorzystać z pomocy Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta

Pełnomocnik do spraw praw pacjenta: mgr Gabriela Stankiewicz

Pełnomocnik do spraw pacjenta dostępny jest dla pacjentów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach: 11.00–13.00, na parterze budynku, pokój nr 4

Kontakt telefoniczny pod nr: 91 321 21 70 wew. 22

Adres e-mail : koordynująca @zpo.swinoujscie.pl

Do zadań Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta należy :

  1. przyjmowanie skarg i wniosków od pacjentów w czasie godzin urzędowania,
  2. przyjmowanie oraz rejestrowanie skarg i wniosków składanych przez pacjentów
    u Dyrektora Zakładu,
  3. podejmowanie działań interwencyjnych,
  4. przekazywanie odpowiedzi na skargi złożone na temat naruszenia praw pacjenta,
  5. prowadzenie działań mających na celu upowszechnianie praw pacjenta wśród pacjentów i personelu zakładu.

Uwaga:
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta  nie jest uprawniony do rozstrzygania w sprawie błędów medycznych fachowego personelu medycznego oraz udzielania porad prawnych.

Przetargi

Z ostatniej chwili